splošne informacije o poslovanju podjetja

pogoji poslovanja


DOSTOPNOST INFORMACIJ

Ponudnik se zavezuje, da bo stranki nudil vse potrebne podatke in informacije (naziv in naslov podjetja, informacije in cene o izdelkih, dostavni roki, dostavni stroški, načini plačila, veljavnost ponudbe, roke v katerih je možno odstopiti od pogodbe, pogoji za odstop od pogodbe, postopki pritožb itd.)...

PONUDBA

Ponudba v spletni trgovini WTP se spreminja in dopolnjuje pogosto in hitro, zaradi značilnosti poslovanja preko svetovnega spleta. Cene v spletni trgovini veljajo kot redne cene.

PLAČILO

Plačilo po predračunu. Na elektronski naslov kupca bo samo v vednost avtomatsko poslano sporočilo potrditve naročila. Dejanski predračun bo izdelan glede na preverjeno zalogo naročenih izdelkov, dodani bodo tudi drugi morebitni stroški (manipulativni stroški, stroški tiska itd.) in naknadno poslan na elektronski naslov kupca. V primeru, da katerega od naročenih izdelkov ni na zalogi, ponudnik kupca obvesti. Ponudnik naročilo obravnava kot stornirano, v primeru, da plačila ne prejme v roku 3 delovnih dni. Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah obvestiti ponudnika v 8 dneh od prejema. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

CENE

Vse cene so brez vključenega DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Minimalni znesek naročila za nove stranke je 200,00 € (brez vključenega DDV). Za naročila nižja od zneska omenjenega v prejšnjem stavku, se dodatno obračuna 20,00 € (brez vključenega DDV) manipulativnih stroškov. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Trudimo se, da bi v spletni trgovini zagotovili najbolj točne podatke, lahko pa se zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo. Ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno), je med ponudnikom in kupcem sklenjena kupoprodajna pogodba. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

POSTOPEK NAKUPA

1. Naročilo sprejeto: Kupec po oddaji naročila, prejme sporočilo po elektronski pošti, da je bilo naročilo sprejeto. Na spletni strani ponudnika so kupcu vselej dostopni podatki o stanju in vsebini naročila. 2. Naročilo potrjeno: Ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na kontaktno telefonsko številko ali mu pošlje elektronsko pošto. 3. Blago odpremljeno: Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. V primeru, da se kupec odloči za preklic naročila, nas mora o tem nemudoma obvestiti na telefonsko številko splošne pomoči 031 690 887 ali preko e-maila info@wtp.si. Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko kupec zavrne dostavni službi. Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk artiklov v okviru garancijskih pogojev. Prej naštete organizacije nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema blaga, ne da bi bilo treba navesti razlog za svojo odločitev, kot to velja za potrošnike (fizične osebe). Vsako vračilo bo individualno obravnavano, pri tem pa bomo poskušali dosegati kriterije dobavitelja. Ob upravičenosti za vračilo blaga lahko koristite zamenjavo za drug izdelek po vaši izbiri (ki je enak ali cenovno dražji). Vračilo kupnine ni možno. Če želite račun izdan na pravno osebo, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za pravne osebe. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe.

GARANCIJA

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na priloženem garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo. Proizvajalec je v skladu z zakonom dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom prodajalca. Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom. Kupec lahko garancijo uveljavlja tudi pri prodajalcu, vendar tudi v tem primeru velja določilo iz prejšnjega odstavka. Posredovanje blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu, kupec s tem nima stroškov. Vračilo blaga na naše stroške je možno le po predhodnim dogovorom, za več informacij naj kupec kontaktira podjetje MinK (031 690 887 ali info@wtp.si). Drugačen način posredovanja (pošiljanja) na stroške MinK ni možen..

VARNOST

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov.

DOSTAVA IN DOSTAVNI ROK

Blago, naročeno v spletni trgovini, dostavljamo v skladu z dostavnimi roki, ki so navedeni na predračunu oziroma drugače posredovani kupcu. Dostava je brezplačna za vsa naročila nad 200,00 € (brez vštetega ddv). Naročila nižja od navedene vrednosti imajo na predračunu navedene tudi dostavne stroške. Predvideni rok dobave je izpisan za vsak izdelek posebej. Pri dobavi blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi, je vezan na dobavo s strani ponudnikovega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ponudnikov dobavitelj dostavi blago do ponudnika. Ponudnik sproti obvešča kupca o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo blaga preko elektronske pošte. V primeru, da je dobavni rok daljši od 20 delovnih dni, se ponudnik s kupcem sproti dogovarja o stanju dobave naročila. Če blago dostavimo ali kupca obvestimo, da je blago pripravljeno v času, ki je določen kot rok dobave, se smatra kot da je ponudnik izpolnil obvezo. V primeru višje sile in izrednih razmer, ki niso nastala po krivdi ponudnika ali v primeru, ko dobavitelji ponudnika niso dobavili blaga in lahko to dokaže, bo dobavni rok temu primerno podaljšan. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov. Rok dobave, ki ga navede kupec ob naročilu, je za nas neobvezujoč. Prizadevamo si, da je rok dobave čim krajši. Za druge primere dostave in dostavnih rokov vam informacije posredujemo po elektronskem naslovu info@wtp.si ali telefonu 031 690 887 in 041 973 542.

KOMUNIKACIJA

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine: označena bodo kot oglasna sporočila, pošiljatelj bo jasno razviden, različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne, način odjave od prejemanja oglasnih sporočil bo predstavljen jasno, željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek elektronskega naslova info@wtp.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik si prizadeva, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik za nedoločen čas hrani naslednje podatke registriranih članov: ime in priimek, elektronski naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije s ponudnikom. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

REKLAMACIJA

Za reklamacijo nam pošljite pisni opis in fotografijo napake, katere bomo pregledali ter se skladno odzvali. Rok za reklamacijo naročenega blaga je 8 dni po prevzemu. Reklamirano blago je potrebno vrniti v 8 dneh po reklamaciji na stroške kupca. Manjša odstopanja v barvi, kakovosti, teži, obliki in oblikovanju, so tehnično neizogibna in niso razlog za reklamacijo. Odstopanje do 2% od količine, ki je bila naročena, ne pogojuje naknadne izdelave manjkajoče količine.

REPRODUKCIJA BARV

Določene barvne tone je pri različnih tehnikah tiska oziroma drugega označevanja izdelkov, težko reproducirati. Manjša odstopanja od teoretičnih vrednosti ali predlog ne upravičujejo reklamacije. Odstopanja od dogovorjenih barv so večja pri tisku na temne površine.

PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek elektronskega naslova info@wtp.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik si prizadeva, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

FOTOMONTAŽE

Za vse izdelke po meri (tisk, vezenje, graviranje itd.) vam bomo pripravili fotomontažo, katera določa: velikost tiska, barvo tiska, pozicija tiska in druge karakteristike. Tisk lahko potrjujemo tudi z izdelavo potiskanega vzorca. Takšna potrditev tiska ustvari dodatne stroške, katere nosi naročnik.

PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA IN VRAČILO BLAGA

Kupec (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo blago za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) lahko, v skladu s 43. členom Zakona o varstvu potrošnikov, ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju MinK sporoči (na kontaktni e-naslov info@wtp.si), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila (pošiljanja) blaga, ki se obračunava po ceniku dostavne službe. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Ob vračilu morajo biti izdelki neodprti, nerabljeni, nepoškodovani, količinsko nespremenjeni in v originalni embalaži. Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Ker je embalaža sestavni del artikla, jo je prav tako treba priložiti tako, kot je bila v prvotnem stanju v času prejetja artikla (torej nepoškodovano in v nespremenjeni količini). Vračilo vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Možnost odstopa od pogodbe ne velja za nobeno posebej označeno blago (tiskano, vezeno, gravirano itd.). V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika na elektronsko pošto. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti. Vrnjeni artikli so artikli, ki so bili na WTP vrnjeni in imajo pomanjkljivosti (poškodovana embalaža, praske na ohišju, itd.). Tip pomanjkljivosti oziroma stanje artikla je zapisano ob posameznem artiklu in tudi na računu. S pregledom vrnjenih artiklov zagotavljamo njihovo brezhibno delovanje. V primeru nedelovanja artikla je stranka upravičena do odstopa od pogodbe v enakih rokih, kot veljajo za vse artikle ali garancijskega popravila. Za obrazec za odstop od pogodbe nas pokličite ali pišite e-mail (031 690 887, info@wtp.si). Na WTP omogočamo tudi zamenjavo artikla. Če prejeti artikel ne izpolnjuje pričakovanj, ga lahko zamenjate z drugim, enakovrednim, kar nam sporočite na obrazcu za odstop od pogodbe. Pravico do zamenjave blaga, vračila kupnine, garancije, stvarnih napak in nepravilno opravljenih storitev natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

To Top