Novi izdelki iz kataloga COOL 2017

Več kot 1000 novitet!

Sledite nam na socialnih omrežjih za najnoveše akcija in projekte.

Košarica je prazna.

Skupaj: 0,00 €
Prijava na RSS

Promocijska darila

PROMOCIJSKA DARILA

Podjetja, tako večja kot manjša, se dobro zavedajo pomembnosti reklamiranja svojih izdelkov in storitev. Izbira ustreznega promocijskega darila, v obširni in dostopni ponudbi, mora biti dobro premišljena in mora zajeti pričakovanja podjetja in ciljnih uporabnikov.

Promocijski izdelki se odlično obnesejo kot vtis, ki ga podjetje preda potencialnim kupcem na sejmih ali stojnicah, kot dobitek pri nagradnih igrah, kot zahvala pri sodelovanju v socialnih omrežjih, kot darilo pri nakupu storitve ali izdelka ponudnika.

Vsako podjetje ima svojo filozofijo in pristop k promociji, zato se tudi primernost izdelkov razlikuje. Če je promocijski izdelek za prejemnika uporaben, je osnovni namen reklame dosežen, saj pri uporabniku vzbudi dodano vrednost storitev ali izdelkov podjetja. Zato dejstvo, da večje svetovne znamke stroške reklamiranja in obdarovanja vračunajo že v osnovno ceno svojih izdelkov ali storitev, ne preseneča.

Nekateri ponudniki stopijo še korak dlje in intenzivno razmišljajo o primernosti in uporabnosti promocijskih izdelkov. Primer: na sejmu kot promocijsko darilo podarijo vrečko z njihovim logotipom, kamor stranka odloži nabran reklamni material, na vroč dan stranki podarimo pahljačo ali slamnik, stranka podpiše pogodbo z novim pisalom, ki ji ostane kot darilo.

Potrebujete pomoč pri izbiri ustreznega promocijskega darila? Obrnite se na nas in skupaj bomo našli primeren izdelek.

Nekaj primerov promocijskih daril si lahko ogledate spodaj.

Mreža  Seznam 

16 izdelkov

Mreža  Seznam 

16 izdelkov