PROMOCIJSKA DARILA

Podjetja, tako večja kot manjša, se dobro zavedajo pomembnosti reklamiranja svojih izdelkov in storitev. Izbira ustreznega promocijskega darila, v obširni in dostopni ponudbi, mora biti dobro premišljena in mora zajeti pričakovanja podjetja in ciljnih uporabnikov.

Promocijski izdelki se odlično obnesejo kot vtis, ki ga podjetje preda potencialnim kupcem na sejmih ali stojnicah, kot dobitek pri nagradnih igrah, kot zahvala pri sodelovanju v socialnih omrežjih, kot darilo pri nakupu storitve ali izdelka ponudnika.

Vsako podjetje ima svojo filozofijo in pristop k promociji, zato se tudi primernost izdelkov razlikuje. Če je promocijski izdelek za prejemnika uporaben, je osnovni namen reklame dosežen, saj pri uporabniku vzbudi dodano vrednost storitev ali izdelkov podjetja. Zato dejstvo, da večje svetovne znamke stroške reklamiranja in obdarovanja vračunajo že v osnovno ceno svojih izdelkov ali storitev, ne preseneča.

Nekateri ponudniki stopijo še korak dlje in intenzivno razmišljajo o primernosti in uporabnosti promocijskih izdelkov. Primer: na sejmu kot promocijsko darilo podarijo vrečko z njihovim logotipom, kamor stranka odloži nabran reklamni material, na vroč dan stranki podarimo pahljačo ali slamnik, stranka podpiše pogodbo z novim pisalom, ki ji ostane kot darilo.

Potrebujete pomoč pri izbiri ustreznega promocijskega darila? Obrnite se na nas in skupaj bomo našli primeren izdelek.

Nekaj primerov promocijskih daril si lahko ogledate spodaj.

Promocijska darila

Subscribe to RSS Feed
Filter
Position
Naziv
Cena
Set Descending Direction
View as Grid List
15 Items
16
20
24
36
All
Filter
Position
Naziv
Cena
Set Descending Direction
View as Grid List
15 Items
16
20
24
36
All
To Top