Koristimo kolačiće za bolje korisničko iskustvo. Kako bismo bili u skladu s novom direktivom o privatnosti, tražimo vaš pristanak za korištenje kolačića. Više o kolačićima.
naše znamke
Andre Philippe miselnost:
Vsak trenutek je pomemben! André Philippe je športen, priložnosten in zmeren slog aktivnih in dinamičnih podjetnikov, ki so dovzetni za radosti življenja. Opazen je v množici in prepriča v vsaki situaciji. Znamka André Philippe posebno pozornost namenja izbiri ustreznih in kakovostnih materialov, saj uporablja izključno naravne materiale. André Philippe oglašuje integracijo vsebine in oblike, kar se odraža tudi pri kakovosti embalaže.
Priznani italijanski oblikovalec Alexluca je oblikoval ekskluzivno linijo promocijskih izdelkov. V mislih je imel le najzahtevnejše stranke. Znamka Alexluca v kolekcijo izdelkov prinaša veliko elegance, raznolikosti in oblikovalske dovršenosti. Zadovoljstvo osebe, ki bo darilo prejela je zagotovljeno.
B&C je vodilna evropska znamka tekstila za promocijske namene. Razvija in trži široko paleto stilov majic, srajc, jaken in podobnih izdelkov. B&C se zaveda kakovosti blagovne znamke, ki jo odlikuje ustvarjalnost ter dobro razmerje med kakovostjo in ceno izdelkov. Preko hitrega razvoja, je B&C zrasel v enega najboljših svetovnih znamk promocijskih oblačil in dosegel vodilno mesto po velikost v Europi.B&C blagovni znamki koristi močni položaj in visoko zavedanje o blagovni znamki med svojimi strankami, za katero stojijo kakovost, ustvarjalnost in dobra vrednost za denar.
Fruit of the Loom je globalna znamka oblačil za otroke in odrasle. Podjetje je eden največjih proizvajalcev in prodajalcev spodnjega perila, majic, priložnostnih oblačil, ki zaposluje več kot 32.000 ljudi po vsem svetu. Fruit of the Loom ponuja brezpogojno garancijo na vse izdelke, ki jih prodaja. Blagovna znamka ima velik tržni delež za osnovna oblačila. Dobro poznani logotip jabolka, listja, grozdje, ribez je zelo prepoznavna blagovna znamka.
Blagovna znamka Westfotd Mill je najprimernješa za naročanje večjih količin kakovostnih torbic in dodatkov. Torbice konkurenco prekašajo v smislu kakovosti in cene ter so odlična podlaga za vse vrste oznak in promocijskih sporočil. Westford Mill ponuja izbor nakupovalnih in športnih torb, platnenih borš itd. v priljubljenih stilskih oblikah. Izbirate lahko med izdelki iz bombaža, organskega bombaža, bombažnega platna, vzdržljivega poliestra in netkanih polipropilenskih vlaken v 30 barvah.
Znamka Chili je nastala leta 2007 kot blagovna znamka za vrsto pisal. Znamka Chili je COOL in hkrati pikantna – edinstvene oblike, ki jih lahko naredite še bolj izrazite. Danes Chili pokriva cel spekter izdelkov: pisal, ključev USB, silikonskih modelov in torb oblikovanih v Franciji, ki so edinstvenih oblik in barv. Njihova variabilnost pomeni več barv v vašem življenju. Chili – Popestrite si življenje!
Blagovna znamka Hanes ustanovljena leta 1901 in Hanes Her Way (ustanovljena leta 1986), so blagovne znamke oblačil trenutno v lasti HanesBrands, Inc Corporation (NYSE: HBI). Blagovno znamko Hanes podjetje uporablja uporablja za trženje široke palete oblačil. Portfelj družbe blagovnih znamk so Hanes (njegova največja blagovna znamka), Champion (njena druga največja blagovna znamka), Playtex (njena tretja največja blagovna znamka), Bali, Just My Size, Barely There, Wonderbra, L’eggs, C9 by Champion, Duofold, Beefy-T, Outer Banks, Sol y Oro, Rinbros, Zorba in Ritmo. V letu 2000 so pričeli z oglaševalsko akcijo Hanes "Go Tagless", v akviji so bili vključene različne znane osebnosti, med drugim Michael Jordan, Phillip Brooke, Big Ben Kennedy, Jackie Chan, in Brian Regan. Leta 2005 je bila oglaševalska akcija speljana s sloganom "Poglej, kdo nosi naše Hanes izdelke sedaj", ki vsebuje različne znane osebnosti: Michael Jordan, Jennifer Love Hewitt, Marisa Tomei, Damon Wayans, Matthew Perry. Leta 2006 se je pridružil Kevin Bacon in Christina Applegate. V letu 2007 se je oglaševalski akciji pridružil tudi Kuba Gooding, Jr, in Sarah Chalke v letu 2008.